Standbouw bedrijven hebben te maken met een aantal standbouw periodes per jaar waarin de aanvragen en werkzaamheden worden verricht. Hierdoor is het van belang om juist in die periodes extra budgetten vrij te maken om campagne te voeren.
Alfabet Standbouw merkt dat de Google Ads campagnes zorgen voor extra aanvragen. Omdat de campagnes gericht zijn op heel Nederland, komen de aanvragen dan ook uit uiteenlopende regio’s door heel Nederland.
Inmiddels hebben diverse bedrijven opdrachten uit laten voeren door Alfabet Standbouw. Bedrijven die dus via Google Ads een aanvraag hebben ingediend. De ‘kunst’ is dus dat Google advertenties hun doelgroep aanspreekt. Bovendien moet de website aansluiten op de wensen van de potentiële klant. De optimalisatie van de advertenties, zoekwoorden en de landingspagina’s is een continu proces. De markt verandert en daarmee ook de wensen en niet te vergeten de concurrentie. Het bijhouden van de Google Ads campagnes is dus een heel belangrijk proces wat Alfabet Standbouw concreet opdrachten oplevert.
Kracht Internet Marketing houdt de campagnes nauwlettend in de gaten en houdt hierover ruggespraak met de Alfabet Standbouw. Door deze goede samenwerking worden doelen behaald en weten Alfabet en Kracht de budgetten te waarborgen.